hari ini

dah lama xmasuk lab,bila masuk hari ni rase cam best la pulak
sebab lab tadi meriah je
dapat gak aku prepare solution yang dah lama aku tangguh2 tu..
tu pun sebab ini dok membebel kat aku
kalau bab2 masuk lab, org yang suka membebel tahap first class kat aku xde orang lain,memang dia sorang jek..
tapi xpe,untuk kebaikan
n bebelan dia tu xmasuk ke hati pun..huhuuu

tapi xboleh lupa kot incident arini
tangan yang berharga ni boleh plak t'kena solution panas
NaOH pulak 2..lagi teruk dari kena air panas
mula2 maintain jek..letak tangan bawah air mengalir
lepas tu,kak mun cakap nanti tempat yg t'kena 2 menggelembung
lepas dengar macam 2,terus berair mata
sebelah tangan dekat air,sebelah lagi dok lap air mata
huhuu...sedey,sabab sakit..
aku asyik pegang jek ice pack yg farah bagi
tp sekarang ni da ok siket...
insyaAllah takde apa2..amin..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

lampu jalanan said...

sabaq ye Aja syg..he
to be continued =)