End of this year



Hari ni adalah 31Dis2009,menandakan tak sampai 24 jam lagi utk kita melangkah ke alam thn baru.Mcm mana dengan hasrat dan azam utk thun 2009???Sudah tercapai atau masih terpaksa ditunda ke tahun baru??Hehehe.....Azam yg ada dalam diri aku ini semua sudah terlaksana,alhamdulillah..kbanyakan dari azam itu adalah berkaitan dgn hidup aku sbgai seorg pelajar.Cuma satu sahaja yg masih belum terlaksana..mungkin sebab aku tak berusaha sepenuhnya utk melaksanakan azam tersebut..aku berharap spaya azam aku itu akan terlaksana jgak,sooner or later...
Sebenarnya,aku tak menetapkan azam thn baru,sebab setiap tahun mesti sama jer..still berkisar tentang study dan tanggungjawab sebagai seorang pelajar dan juga yg paling penting sebagai seorg anak...aku akan berusaha sebaik mungkin utk menolong diri aku sendiri dan berubah ke arah yg lebih baik utk menjadi seorg insan yg lebih baik..insyaAllah...

Selamat menyambut tahun baru serta dengan semangat yg baru...=)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: